#bigIšmintis

Kaip nepasiklysti „Youtube“ džiunglėse?

Liveta Stonkutė prieš 1 m.

Ar esate iš tų vaizdo įrašų aistruolių, kurie dieną pradeda ir baigia spoksodami į ekrane besikeičiantį vaizdą? O gal esate kitoje barikadų pusėje ir tyliai svarstote, kaip prisijaukinti „Youtube“ – antrą pagal lankomumą socialinį tinklapį visame pasaulyje? Jei atsakymas taip, greičiausiai žinote, kad esate ne vienas – daugiau nei milijardas pasaulio gyventojų naudoja šį socialinį tinklą. Šie skaičiai prekės ženklus verčia susimąstyti, kaip į savo komunikacijos strategiją įtraukti ir vaizdo įrašų kūrimą, todėl pateikiu keletą patarimų, kaip lengviau išgliaudyti šį kietą riešutėlį.

Kovoti dėl vartotojo dėmesio

Trys minutės – lygiai tiek turėtų trukti reklaminis prekės ženklo vaizdo įrašas, nes vartotojų įsitraukimas yra labiausiai susijęs su vaizdo įrašo trukme. Įrodyta, jog užtenka vos dviejų su puse minučių tam, kad vaizdo įrašo matomumas kristų ir vartotojas jį atmestų kaip neįdomų. To juk tikrai nenorite, tiesa? Todėl mąstydami apie vaizdo turinio kūrimą, būtinai įvertinkite jo trukmę ir siekite, kad peržiūrų rezultatai vestų į pirmąsias „Youtube“ puslapių viršūnes.

Ugdomajam turiniui – žalia šviesa

Tikriausiai sutiksite, kad interneto platybėse žmonės ne tik naršo ir ieško įdomios informacijos, bet ir pasitelkia įvairiausias platformas, kad išmoktų kažko naujo. Kodėl gi to nepabandžius pritaikyti savo prekės ženklui? Paverskite savo turinį mokomuoju, tačiau nebandykite jo tiesiogiai parduoti vartotojui. Vienas geriausių pavyzdžių – šiuolaikinių vizažo meistrų mokomieji vaizdo įrašai, kurių pagalba galima sužinoti įvairaus makiažo subtilybes bei išbandyti viską savo kailiu. Be to, tai puiki proga reklamai, juk vizažistė, dalindamasi savo patirtimi, kartu rodo ir savo naudojamų priemonių prekės ženklus.

Siekti aukščiausios kokybės

Vartotojų akys blokuoja prastos kokybės, netinkamai nufilmuotus ar sumontuotus vaizdo įrašus. Didžioji dalis vartotojų tiesiog bėga nuo „kičinio“ turinio. Neįmanoma parduoti savo prekės, jeigu vartotojui ji pateikta neskaniai. Reikėtų nepamiršti, kad viskas, ką darote socialinėje erdvėje yra jūsų prekės ženklo atspindys. Argi norėtumėte, kad pirmasis įspūdis paskęstų pikselių jūroje? Kad taip nenutiktų, visada apsvarstykite galimybę į pagalbą pasikviesti profesionalius vaizdo įrašų kūrėjus, kurie padėtų kokybiškai papasakoti jūsų istoriją.

Tobulos antraštės paieškos

Norint pasiekti geriausių rezultatų patariama laikytis trumpos antraštės taisyklės. Tobula antraštė – ne daugiau nei 55 simboliai. Viršijus šį skaičių antraštė bus automatiškai sutrumpinta bet kokioje paieškoje, ypač naršant mobiliuoju telefonu. Dažna ir didelė klaida, kurią daro prekių ženklai – melagingos antraštės kūrimas. Siekdami pritraukti vartotojo dėmesį, vietoje teisingų, tačiau ne tiek įsimintinų, vartotojo akiai neretai pateikiamos turinio neatspindinčios ir melagingos antraštės. Venkite tokių triukų ir gerbkite vartotojus.

Išsiskirti miniatiūrų pagalba

Kitas svarbus aspektas, sekantis po antraštės sukūrimo – miniatiūra (angl. thumbnail). Įsitikinkite, kad ji atspindi vaizdo įrašo turinį. Jei miniatiūroje esantis vaizdas yra patrauklus ir sugeba patraukti dėmesį – tai tampa masalu naujai peržiūrai. Ne visi prekės ženklai skiria tam pakankamai dėmesio, todėl visada atkreipiu dėmesį į vaizdo įrašų miniatiūras, nes nuo jų kokybės priklauso ir likęs turinys.

Paskatinti imtis veiksmų

Vien vaizdo įrašų peržiūrų tikrai neužteks, jei pagrindinis tikslas – parduoti prekę, todėl patariu pasitelkti „call to action“ taktiką ir iš vartotojo išgauti norimą veiksmą – pakviesti užsiprenumeruoti naujienlaiškį, pamėgti prekės ženklo paskyrą socialiniuose tinkluose ar nukreipti į internetinį puslapį. Pagal jūsų rinkodaros tikslus, „YouTube“  siūlo net tris interaktyvias funkcijas, kurių kiekviena padeda paskatinti vartotojų įsitraukimą.

Vaizdo įrašas – turinio karalius ir tokiu garbės titulu jis apdovanojamas jau ne vienerius metus, tačiau nepamirškite, kad karališku titulu papuošite tik tokį prekės ženklo vaizdo įrašą, kuriam skirsite išskirtinį dėmesį, įgyvendinsite kokybiškai bei apgalvotai. Kas žino, gal būtent jūsų siūlomas produktas atsidurs „Youtube“ topuose?

 

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir tiesioginės rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Privatumo politika