#bigTrendai

Kaip efektyviai parduoti išnaudojant socialines medijas

Gintarė Urbšytė prieš 3 mėn.

Apsipirkti internetu daugeliui jau seniai nebe naujiena – fizines parduotuves į elektronines iškeičia 49 proc. lietuvių. Tačiau vis daugiau žmonių apsipirkdami naudoja ne asmeninį kompiuterį, o mobilųjį prietaisą.

Idėja pirkti gimsta socialiniuose tinkluose

Prekyba internetu vis dar stipriai priklauso nuo vieno aspekto – vartotojas ateina apsipirkti tiksliai žinodamas, ko jam reikia. Sukurti tam tikros prekės paklausą gali padėti socialinės medijos – naršydami socialiniuose tinkluose esame nuolat veikiami įvairių prekės ženklų ir produktų, net jei sąmoningai to nesuvokiame. Peržvelgus draugų ar influencerių nuotraukas gali kilti noras įsigyti tokį patį drabužį ar atnaujinti interjero dizainą.

Tyrimai rodo, kad kone ketvirtadalis pirkėjų pasikliauja rekomendacijomis socialinėse medijose. Tačiau papildomi žingsniai – informacijos apie prekę paieška, registracija išorinėje svetainėje ir pan. – palieka erdvės abejonėms. Tad kodėl visko nesupaprastinus ir nesuteikus vartotojui galimybės apsipirkti socialiniame tinkle?

„Instagram“: Shoppabletags nuotraukose ir istorijose

Instagramas verslui siūlo taginti produktus nuotraukose ir istorijose. Pažymėtuose įrašuose bakstelėjęs produktą, vartotojas nukreipiamas į internetinę prekės ženklo parduotuvę, kur gali rasti ne tik tikslų prekės aprašymą, bet ir daugiau jos nuotraukų bei kainą. Čia pat gali ją ir nusipirkti.

Kiekvienoje nuotraukoje ar istorijoje galima uždėti penkias tokias žymas – taip pirkėjai lengviau ras norimą informaciją, neturės jos ieškoti patys.

„Facebook Marketplace“

„Facebook Marketplace“ daugiau orientuotas ne į verslą, o asmenis, norinčius parduoti ar pirkti naudotus daiktus. Čia integruoti galingi paieškos mechanizmai leidžia vartotojams filtruoti rezultatus pagal produkto kategoriją ir kainą, o kartu ir pagal vietą, kurioje parduodamas norimas produktas.

Didelis pliusas yra tai, jog ši platforma itin palengvina pardavėjo ir pirkėjo bendravimą – norint susisiekti tereikia parašyti asmeninę žinutę.

Dropshipping – verslas be didelių investicijų

Vienas iš variantų norintiems prekiauti internetu – neseniai išpopuliarėjęs metodas dropshipping. Tai reiškia, kad parduoti vartotojams prekes galima jų nesandėliuojant – dropshipping užsiimantis pardavėjas perparduoda trečiųjų šalių prekes. Šios nurodomos pardavėjo interneto svetainėje. Kai pirkėjas išsirenka prekę ir už ją susimoka, pardavėjas norimą prekę užsako iš trečiosios šalies, o kaip prekės siuntimo adresą nurodo galutinį pirkėją.

Toks prekybos modelis nereikalauja didelio pradinio kapitalo ir leidžia užsiimti elektronine prekyba neinvestavus tūkstančių eurų. Taikant tokį verslo modelį pardavėjui taip pat nereikia jaudintis dėl prekių pakavimo ir pristatymo, grąžinamų siuntų tvarkymo, turimų produktų apskaitos ir atsargų. Be to, valdyti tokį verslą galima iš bet kurios pasaulio vietos, turinčios interneto ryšį.

Kodėl parduoti internetu?

Norintys parduoti savo produktus internete turi ne vieną pasirinkimą – tereikia išnaudoti socialinių medijų ir dropshipping privalumus. Vis daugiau žmonių ieško informacijos socialiniuose tinkluose, tad tai gali ne tik padėti pritraukti daugiau klientų, bet ir leisti kurti geresnį santykį su jais, kai norima informacija bus pasiekiama paprastai ir greitai.

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir tiesioginės rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Privatumo politika