#bigIšmintis

3 būdai, kaip pakelti atsakymų reitingą „Facebook“ verslo paskyrose

Agnė Guobužaitė prieš 1 m.

„Vakar, žinok, parašiau Feisbukui ir jis man atrašė!“, – tokį pareiškimą nugirdau dviejų vyresnio amžiaus damų pokalbyje autobuse. Iš tiesų, pastaruoju metu nemažai dirbama ties tuo, kad socialinis tinklas „Facebook“ ne tik atrašytų vartotojams, bet tai padarytų itin greitai. Maža to, atsakymas turi būti informatyvus, aiškus bei žmogiškas. Kad ir kas slepiasi už šokančio, dainuojančio ar, kaip mes mėgstame pajuokauti, kvepiančio „Facebook“ puslapio, į užklausas atsakantis administratorius privalo vadovautis keliais esminiais principais:

Keep it fast

„Facebook Messenger“, daugeliu atveju, jau pakeitė SMS žinutes, telefono ar Skype skambučius. Šiuo metu ši programėlė turi daugiau nei 1,2 mlrd. vartotojų per mėnesį. Todėl natūralu, jog žvelgdami į šią platformą, kaip į savaime suprantamą komunikacijos kanalą, ar pateikę užklausą bet kuriam „Facebook Bussiness“ puslapiui, atsakymo tikimės iškart. Neverskite savo auditorijos laukti! Jei neturite galimybės į žinutes atsakyti iškart – pasirūpinkite automatiniu atsakymu (kaip jį įjungti sužinosite čia), kuris informuotų, kada galima tikėtis reakcijos, o ne darbo metu praneštų, apie darbo valandas. Jūsų siekiamybė – žalia varnelė (Very responsive to messages badge), kuri puslapį papuošia tuomet, kai į 90 proc. visų žinučių atsakoma per maždaug 15 minučių.

Greitas atsakomumas

Keep it simple

Į žmonių užklausas atsakinėjate jūs – gyvas žmogus, todėl pasistenkite tokiu išlikti ir virtualioje erdvėje. Per pastaruosius kelerius metus „Facebook“ pagalba verslas ženkliai priartėjo prie savo auditorijos, todėl nepersistenkite ir nenaudokite įmantrių posakių ar sunkiai suprantamų terminų. Likite nuoširdūs, juk greičiausiai teks spręsti ir ne visuomet malonias situacijas, tad empatija yra būtina. Nors dažnai siekiama būti savo vartotojo draugu, tačiau nepamirškite, kad taip pat turite išlikti korektiški ir mandagūs.

Keep it clear

Kitaip tariant – eikite tiesiai prie esmės. Atsakykite į užduotą klausimą tiesiogiai, kalbėkite apie konkrečią, žinutės autorių dominančią situaciją. Pasistenkite nenukreipti klausimo, o aiškindamiesi situacijos detales, neužduokite daugybės klausimų vienu metu. Jūs esate situacijos sprendėjas – ekspertas, tad jūsų atsakymas turi atspindėti būtent tai.

Neignoruokite užklausų ir būkite kantrūs bei mandagūs. Sulig kiekviena atsakyta žinute kils ne tik jūsų administruojamo puslapio atsakomumo rodikliai, bet ir auditorijos pasitikėjimas – vertinkite ir išnaudokite tai.

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir tiesioginės rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Privatumo politika