#bigTrendai

2020-ieji. Kas dabar bus?

bigNow prieš 3 sav.

Pasibaigus šventiniam siautuliui ir atsidžiaugus paskutinėmis 2019 metų akimirkomis visa „bigNow“ komanda akimirkai sustojo ir, žengdama į naują dešimtmetį, nori pasidalinti palinkėjimais ir idėjomis prekės ženklams, kad šie neatsiliktų nuo 2020 metų tendencijų.

Gintarė Urbšytė

Prekės ženklams linkiu užmegzti ryšį su vartotoju socialiniuose tinkluose – suvokti, kaip tikslinis vartotojas mąsto ir kokie jo poreikiai. Eksperimentuokite kurdami turinį, paliekantį pėdsaką tikslinio vartotojo atmintyje. Ženkite koja kojon su naujausiomis tendencijomis ir pradėkite dialogą su savo sekėjais.

Liveta Stonkutė

Team work makes the dream work… Tikiu, kad ateinančiais metais suvieniję jėgas pasieksime geriausių rezultatų. Klientams ir agentūroms linkiu dirbti komandomis: kurti išvien, tobulėti kartu ir pasiekti didelius tikslus.

Laura Gataveckaitė

2020 metais linkiu kurti bendruomenę! Sukūrę savo prekės ženklo „Facebook“ grupę ne tik subursite bendraminčius, bet ir bendrausite su jais, įsitrauksite į diskusijas – tik taip sukursite artimą ryšį ir labiau pažinsite savo klientus.

Greta Venckūnaitė

Linkiu nepabijoti drąsių sprendimų įvairiose digital srityse, o ypač kuriant savo svetainės dizainą. Dabar jau mažai ką nustebinsi gražia grafika ar animacijomis, todėl noriu palinkėti į interneto svetaines įtraukti daugiau interaktyvumo, inovatyvių sprendimų ir ypač atkreipti dėmesį į UX (vartotojo patirties) dizainą. Produktyvių naujų metų!

Kamilė Milašauskaitė

Linkiu ateinančiais metais būti drąsiems ir moderniems, nebijoti naujovių ir besikeičiančios rinkos keliamų iššūkių. Viena iš naujovių, kurios specifiškai noriu palinkėti, tai įsidiegti „Facebook Messenger“ chatbotą, kuris ne tik padės kurti artimesnį vartotojo ir prekės ženklo santykį, bet ir automatizuos tam tikrus verslo procesus, taupydamas išteklius. Išsiskirti iš minios greitu ir patogiu klientų aptarnavimu socialinės medijos kanaluose bus būtinybė 2020 m., norint išlaikyti patenkintus ir laimingus klientus. O juk laimingi klientai – laimingas ir verslas!

Mikas Macijauskas

Kiekvienas socialinis tinklas yra savaip žavus ir išskirtinis, tačiau kad ir koks unikalus yra, niekada nebus akivaizdžiai pranašesnis už savo konkurentus. Didžiausias „Facebook“ ir „Instagram“ išskirtinumas – stories formatas, kuriame yra viena iš sparčiu tempu augančių tendencijų – papildytosios realybės filtrai. Todėl noriu palinkėti prekės ženklams nebijoti su šia technologija eksperimentuoti, kūrybiškai žiūrėti į šios naujovės galimybes – ne tik populiarinant savo prekės ženklą, bet ir pristatant išskirtinio ir netradicinio dizaino turinį. Kviečiu visus skirti laiko išskirtiniams filtrams kurti ir suteikti progą vartotojui jais naudotis.

Algimantas Bakšys

Saugūs ėjimai niekada nepakels prekės ženklo aukščiau rinkos lygio. Todėl atsipalaiduokime ir 2020 metais išdrįskime daryti daugiau klaidų nei iki šiol. Dalis jų bus nepastebėtos, kitos bus karčios ir nemalonios, bet visada bus viena, kuri pavirs išskirtiniu ir novatorišku sprendimu. Ši klaida ne tik atsvers visus ankstesnius liapsusus, bet ir prekės ženklą pavers drąsesniu, labiau pasitikinčiu savimi. Skaitmeninis amžius suteikia mums įrankių greičiau reaguoti į problemas, susirinkti grįžtamąjį ryšį, daryti išvadas, todėl kiekvienos klaidos kaina yra mažesnė. Pasinaudokime tuo ir, pavyzdžiui, vietoj vienos reklaminių skydelių kampanijos paleiskime tris – stebėkime, kuriai sekasi geriau, pažinkime prekės ženklą, auditoriją ir jų tarpusavio santykį. O tuomet atsilošę mėgaukimės išskirtiniu rezultatu, kuris gimė tik dėl drąsos suklysti.

Brigita Burlingytė

Linkiu prekės ženklams nebijoti išlipti iš savo komforto zonos ir prisitaikyti prie nuolat kintančių soc. tinklų tendencijų. Tikima, kad vaizdo įrašų turinys 2020 metais užvaldys komunikacijos platformas. Kasdien peržiūrima penki milijardai vaizdinės medžiagos, todėl tai gali tapti puikia komunikacijos strategijos, kuri nesunkiai išskirstoma į skirtingas įsitraukimą generuojančias turinio formas, dalimi: infografikus, įprastus „Facebook“ įrašus, „Instagram“ ir „Youtube“ story, canvas, Facebook poll, tap and hold ir dar daugiau…

Gustė Kelpšaitė

TikTok, TikTok – taip skamba ne tik laikrodis, jau mušantis Naujuosius, bet ir daug 2020-iesiems žadantis socialinis tinklas! „TikTok“ jau subūrė per 500 mln. aktyvių vartotojų (iš viso 1,5 mlrd. parsisiuntimų), kurių kiekvienas soc. tinkle praleidžia vidutiniškai 45 min. per dieną, kas, beje, jau viršija vartotojo „Facebook“ praleidžiamą laiką. Prognozuojama, jog ateinančiais metais daugelis pasaulinių prekės ženklų čia sukurs savo paskyras, palaikys aktyvų ryšį su vartotojais ir investuos nemenkas sumas, siekdami pritraukti jaunesniąją auditorijos dalį (tikima, sėkmingai!). Taigi dar nesusidėliojusiems metinio biudžeto linkiu atrasti jame dar vieną eilutę, ypač jeigu jūsų tikslinė auditorija dar neįžengė į ketvirtąją dešimtį.

Vladas Puchalskij

„Facebook“ tiesioginės transliacijos nėra šių dienų naujiena, tačiau vis rečiau matome drąsuolių, kurie būtų pasiryžę transliuoti gyvai. Taip nutinka dėl daugybės įvairių sutrikimų. Norėčiau palinkėti, kad „Facebook“ 2020 metais atkreiptų didesnį dėmesį į šį resursą, nes prekės ženklai ir individualūs asmenys, norintys transliuoti gyvai, neretai yra išgąsdinami periodinių trikdžių: susiliejančio vaizdo, nevienodo balso ir vaizdo tempo. Sutvarkius šiuos techninius nesklandumus žmonės galės drąsiau naudotis resursu, pagyvinančiu šį socialinį tinklą!

Violeta Ravdo

Linkiu komunikacijoje drąsiai išnaudoti „Instagram“ stories platformą, nes kasdieniai vartotojai daugiausia laiko praleidžia būtent šioje skiltyje. Ar kada nors pagalvojai, kad gali naudoti ne tik interaktyvius „lipdukus“ su balsavimais ar jaustukais, bet įtraukti ir žaidimą, pasitelkdamas ekrano nuotraukas? Taip skatinamas tiesioginis bendravimas tarp vartotojo ir prekės ženklo, tad pirmyn, trauk telefoną, sugalvok interaktyvaus žaidimo taisykles ir pabandyk gauti pirmąjį screenshotą iš savo sekėjo instagrame.

Visa „bigNow“ komanda džiaugiasi naujų metų pradžia ir tikisi, jog greitu metu atsiras daugiau unikalių socialinės medijos tendencijų, kurios integruos vartotojus ir prekės ženklams atsiras daugiau vietos kūrybai!

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir tiesioginės rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Privatumo politika