Kaip išnaudoti krizę savo naudai?

Agnė Šiupšinskaitė prieš 2 d.

Kaip išnaudoti krizę savo naudai?

Krizinėse situacijose pradedama mąstyti kūrybiškiau ir tai padeda ne tik išspręsti susiklosčiusią keblią situaciją, bet ir suteikia papildomos vertės verslui

Skaityti
#bigIšmintis
Kaip asmenybė gali išgelbėti verslą?

Rytis Beresnevičius prieš 1 sav.

Kaip asmenybė gali išgelbėti verslą?

Sunku ginčytis su faktu, kad elektromobiliai yra transporto ateitis, todėl noriu plačiau aptarti „Teslos“ populiarumo fenomeną

Skaityti
#bigTrendai
Pamirštas politikų rinkimų kovos įrankis – vizualinė komunikacija

Agnė Žiūkaitė prieš 2 sav.

Pamirštas politikų rinkimų kovos įrankis – vizualinė komunikacija

Artėjant Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimams, visų piliečių ir žiniasklaidos dėmesys netrukus bus nukreiptas į būsimus kandidatus.

Skaityti
#bigDizainas
Lietuvos rytas
Vadovų įrašai „Facebook“ – neišnaudota kovos su fake news priemonė

Jarūnė Narkevičiūtė prieš 3 sav.

Vadovų įrašai „Facebook“ – neišnaudota kovos su fake news priemonė

Kaip soc. tinklai gali padėti kovojant su netikromis naujienomis?

Skaityti
#bigIšmintis
Eksperimentas: ar įmanoma tapti influenceriu per mėnesį?

Mikas Macijauskas prieš 4 sav.

Eksperimentas: ar įmanoma tapti influenceriu per mėnesį?

Internete galima rasti daugybę patarimų, kaip praplėsti asmeninės ar verslo paskyros auditoriją, tad kodėl jų siūlomų metodų neišbandyti?

Skaityti
#bigTrendai
Verslo žinios
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas

Algimantas Bakšys prieš 1 mėn.

Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti naujų investicijų, gyventojų, turistų.

Skaityti
#bigKūryba