Neišnaudotos reklamos galimybės – „Instagramerių“ rankose

2018 m. balandžio 4 d. - Laura Gataveckaitė

Pastaruoju metu naują populiarumo bumą išgyvenantis socialinis tinklas „Instagram“ džiugina verslo paskyras naudingais atsinaujinimais. Vasario mėnesį buvo atnaujinta platforma įrašų planavimui ir karuslės reklamos galimybės istorijose („Instagram Stories“), kurios ypač pradžiugino kiekvieną socialinių tinklų komunikacijos projektų vadovą. Su šiais atsinaujinimais atsirado dar didesnės „Instagram“ reklamos galimybės, todėl pateikiu trumpą instrukciją, kaip naudoti reklamą šiame socialiniame tinkle ir į kokius dalykus reikėtų atkreipti dėmesį.

Reklamos tikslas

Pirmasis klausimas, į kurį turėtumėte atsakyti – kokio tikslo siekiate konkrečia reklamos kampanija. Egzistuoja trys pasirinkimai – daugiau prekės ženklo paskyros peržiūrų, didesnis tinklapio peržiūrų skaičius ir didesnis pasiekiamumas.

„Profile visits“ rekomenduočiau pasirinkti tuomet, kai norite populiarinti savo paskyrą, nes šiuo būdu reklama transliuojama tiems žmonėms, kuriems jūsų turinys gali būti potencialiai įdomus. „Website traffic“ suteikia galimybę atvesti žmones iš „Instagram“ į jūsų asmeninį tinklapį. Šios dvi reklamos galimybės dažniausiai sulaukia mažesnio pasiekiamumo, tačiau didesnio vartotojo įsitraukimo ir paspaudimų. Siekiantiems didinti pasiekiamumą, patartina naudotis „Promotion views“, kuri padeda pasiekti daugiau vartotojų ir padeda prekės ženklui būti matomam šiame socialiniame tinkle.

Auditorija

Vienas svarbiausių sėkmingos reklamos elementų – tinkamas auditorijos parinkimas. Atsinaujinęs „Instagram“ šiuo metu suteikia galimybę dar tiksliau pasirinkti auditoriją. Dabar galima nustatyti ne tik auditorijos lytį ar amžių, bet ir kelias lokacijas bei auditorijos pomėgius. Vieną kartą pasirinkę tinkamus parametrus, galite išsisaugoti šiuos duomenis ir taip sutaupyti laiko. Detalesnis informacijos pasirinkimas padeda labiau pasiekti tikslinę auditoriją, pavyzdžiui, technologijų entuziastus, mokytojus ar kirpėjus.

Biudžetas

Prieš nusistatydami reklamai skirtą biudžetą, atkreipkite dėmesį, kad atsinaujinusiame „Instagram“ reklamos valdymo pulte galite pasirinkti sumą, skirtą tik vienos dienos reklamai.

Dažnas prekės ženklas apskritai nuvertina reklamos galimybes „Instagram“, tačiau atnaujinimai vis labiau padeda būti pastebėtiems ir išsiskirti savo turiniu. Taip pat svarbu prisiminti, kad „Instagram“ yra išskirtinai mobili aplikacija, paremta tik vizualiniu turiniu, todėl leidžia įgyvendinti daug sprendimų, kurie kituose socialiniuose tinkluose paprasčiausiai negali būti pritaikomi.