Labas, Instagram!

2018 m. vasario 7 d. - Laura Gataveckaitė

Išaugęs verslo paskyrų skaičius ir aukso amžių gyvenanti ,,Instagram Stories‘‘ funkcija žada itin sėkmingus metus antram pagal populiarumą socialiniam tinklui – „Instagram“. Praėjusiais metais ne vieną atsinaujinimą pergyvenęs socialinis tinklas tampa nauja niša atsiskleisti prekės ženklams. Naujų tendencijų paskatinti, dalinamės 3 patarimais, kaip efektyviai išnaudoti „Instagram“ jūsų prekės ženklo komunikacijai.

Turinys, turinys ir dar kartą turinys

Net du trečdalius verslo paskirų peržiūrų sudaro vartotojai, kurie nėra paskiros sekėjai. Norint sudominti tokį vartotoją, jūsų turinys turi būti įdomus, išsiskiriantis ir aktualus. Prieš plėsdami verslo galimybes šiame tinkle, pagalvokite ar galima originaliai pateikti jūsų produktą ar paslaugą. Akį traukiantis ir vizualiai išdirbtas turinys sudomins didesnę auditoriją.

#Grotažymės

„Instagram“ suteikus galimybę vartotojams sekti grotažymes, jų atsakingas naudojimas tampo itin svarbus. Gerai apgalvokite, kokias grotažymes naudojate ir #venkite #naudoti #jas #kiekviename #žodyje. Pagal paskirtį naudojamos grotažymės padės jums atrasti vartotojus, kurie nėra jūsų puslapio sekėjai.  Maksimalus „hashtag‘ų“ skaičius viename įraše yra 30, tačiau nerekomenduojame naudoti daugiau nei 7–10.

Stories

24 valandas trunkančios „Instagram Stories“ – puiki turinio forma, kuri sugeneruoja itin didelį pasiekiamumą ir įsitraukimą. Statistiniais duomenimis, visas savo paskyroje pasirodančias „Instagram Stories“ peržiūri daugiau nei 250 milijonų vartotojų visame pasaulyje. Negana to, vartotojai yra linkę pirmiausia patikrinti visas prieinamas „Instagram Stories“, o tik tada pereiti prie bendro naujienų srauto. Todėl tikslingai pasirinkite jų turinį ir nepamirškite išnaudoti reklamos galimybių!

Žiūrėkite į šį socialinį tinklą, kaip į platformą bendrauti su savo klientais, kurti savo prekės ženklo įvaizdį ir auginti žinomumą.